Θελω να σε (ξανα)δω...






Θέλω να σε (ξανα)δώ...να δω όλα εκείνα που μου έλειψαν και είναι συγκεντρωμένα όλα πάνω σου.
Θέλω να δω τα μάτια σου που κάτω από τις ακτίνες του ήλιου παίρνουν το ομορφότερο χρώμα, να δω το χαμόγελό σου που μοιάζει μ' εκείνο το αθώο χαμόγελο που "σκορπούν" όλα τα παιδιά όταν τους αγοράζεις το αγαπημένο τους παιχνίδι.
Και ξέρεις τι άλλο;
Να ακούσω τη φωνή σου.
Θέλω να σε δω, γιατί τίποτα δεν είναι ίδιο από μια φωτογραφία ή ένα βίντεο...
Τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει την φυσική παρουσία και όλα είναι ανώφελα.

Περίμενα στην αρχή με τις ώρες εκείνο το ένα μήνυμα και μόλις ερχόταν σκεφτόμουν επίσης με τις ώρες τι να σου απαντήσω.
Ήθελα να σε έχω δίπλα μου γιατί ένα μήνυμα δεν ήταν ίδιο με ένα άγγιγμα, ένα βλέμμα δεν ήταν ίσο με ένα emoji και ένα γέλιο δεν ακουγόταν, όπως όταν ήμασταν μαζί!




Κάθε φορά που έφευγες, έμενα μ' εκείνο το άγγιγμα μετέωρο, τα μάτια μου "βυθίζονταν" στην θλίψη και η καρδιά μου ήταν σα να έμενε σιωπηλή για λίγο!
Όμως, όταν ερχόσουν οι παλμοί δυνάμωναν και χαμογελούσαν πλέον τα μάτια μου...
Θέλω να σε ξαναδώ όχι μόνο για να νιώσω όλα αυτά τα υπέροχα συναισθήματα, αλλά γιατί ξέρεις, κάποιοι άνθρωποι είναι σταθμοί στη ζωή μας. Και γιατί, όσο και να ταξιδεύουμε πάντα θα γυρίζουμε στους σημαντικούς μας σταθμούς, σ'αυτούς τους "σίγουρους" προορισμούς που μας γαληνεύουν. Γι'αυτό θέλω να σε ξαναδώ, για να καταφέρω να φτάσω στον προορισμό μου...



Της Όλγας Στράντζαλη




Σου υπόσχομαι ταξίδια, ασημένια και χρυσά...







Σχόλια