O φούρνος του Παντελή


Το προφίλ μου στο Facebook ---> κλικ 

Είπα να σας δώσω μια ιδέα από το τι μπορώ να φτιάξω για την σελίδα σας .. γενικά επειδή σπουδάζω δημόσιες σχέσεις ,μάρκετινγκ και διαφήμιση ..και σ΄αυτό το εξάμηνο θα ασχοληθούμε στην σχολή περισσότερο με το διαδικτυακό μάρκετινγκ θα με ενδιέφερε να συνεργαστούμε σ' αυτό το κομμάτι  ..αν θέλετε μπορώ να σας βοηθήσω με την σελίδα σας.. 

Επίσης όπως θα δείτε παρακάτω ,επειδή μου αρέσει ιδιαίτερα η ζαχαροπλαστική και η φωτογραφία ..έχω μερικές φωτογραφίες από μερικά πράγματα που έχω φτιάξει και φωτογραφίσει.., ίσως να μπορούσαμε να κάνουμε κάτι παρόμοιο για τα δικά σας προϊόντα .. Όσον αφορά το οικονομικό κομμάτι , 10-20 εύρο το μήνα είναι υπέρ αρκετά πάνω κάτω , αν θέλετε να προσπαθήσουμε να φροντίσουμε πιο συστηματικά την εικόνα του φούρνου. Διαφορετικά θα μπορούσαμε  να συμφωνούμε σε ένα πόσο κάθε φορά και ανάλογα να σας φτιάχνω και να σας στέλνω κάποιες εικόνες. Οποιαδήποτε άλλη πρόταση φυσικά είναι δεκτή. 

Γενικά η διαφήμιση στο facebook για μια τοπική επιχείρηση είναι ιδιαίτερα σημαντική και αξίζει να επενδύσετε σ' αυτό νομίζω..

Για οτιδήποτε θέλετε στείλτε μου μήνυμα στο facebook .. Όπως και να έχει σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.


Δυο Super Market που διαχειρίζομαι στο Κιλκίς (αν θέλετε να έχετε μια εικόνα πιο γενική): 


Express Market - Βαπτιστή











Μερικές φωτογραφίες που έχω βγάλει ..: 









Ελπίζω να σας άρεσαν .. ^_^