Λίγες γραμμές για την αγάπη μέχρι θανάτου

Πεθαίνω για σένα 

H αγάπη είναι το πιο ωραίο συναίσθημα που μπορεί να νιώσει κάποιος.  Είναι η στιγμή που νιώθεις πιο δυνατός από ποτέ , που τα προβλήματα σου φαίνονται ασήμαντα.  

Πόσο εύκολο είναι όμως να αγαπήσεις πραγματικά κάποιον; Τις περισσότερες φορές οι άνθρωποι συνηθίζουν να είναι εγωιστές , δεν νοιάζονται πραγματικά για τους άλλους , παρά μόνο για  τον εαυτό τους. Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και αυτοί που αγαπούν αληθινά.  Αυτοί που δεν φοβούνται να μοιραστούν όσα νιώθουν, που δεν φοβούνται να πληγωθούν ή να παραμερίσουν για λίγο τον εγωισμό τους. Αυτοί είναι που ξέρουν να αγαπούν πραγματικά . 

Δεν υπάρχει πιο ωραίο πράγμα από το να νιώσεις ότι θα πέθαινες για κάποιον. Σημαίνει ότι στο πρόσωπο του/της βλέπεις όλοι σου την ζωή , όλα σου τα όνειρα & για αυτό φαντάζει αδιανόητο να συνεχίσεις την ζωή σου χωρίς αυτόν/ην. 

Αξίζει να διαβάσουμε λίγα αποσπάσματα ποιημάτων που περιγράφουν αυτό το μοναδικό συναίσθημα της αγάπης.

''Σάμπως τα μάτια της να μου είπαν ότι
δεν είμαι πλέον ο ναυαγός κι ο μόνος,
κι ελύγισα σαν από τρυφερότη,
εγώ που μ’ είχε πέτρα κάνει ο πόνος.''


Καρυωτάκης

''Δεν τραγουδώ παρά γιατί μ’ αγάπησες
στα περασμένα χρόνια.
Και σε ήλιο, σε καλοκαιριού προμάντεμα
και σε βροχή, σε χιόνια,
δεν τραγουδώ παρά γιατί μ’ αγάπησες.
Μόνο γιατί με κράτησες στα χέρια σου
μια νύχτα και με φίλησες στο στόμα,
μόνο γι’ αυτό είμαι ωραία σαν κρίνο ολάνοιχτο
κ’ έχω ένα ρίγος στην ψυχή μου ακόμα,
μόνο γιατί με κράτησες στα χέρια σου.
Μόνο γιατί τα μάτια σου με κύτταξαν
με την ψυχή στο βλέμμα,
περήφανα στολίστηκα το υπέρτατο
της ύπαρξής μου στέμμα,
μόνο γιατί τα μάτια σου με κύτταξαν.''
Πολυδούρη


Δείτε επίσης: Πόσο εύκολο είναι να χαίρεσαι με την χαρά του άλλου ;