Η καμπάνια κοινωνικής ευαισθητοποίησης του Alpha κατά της παιδικής βίας
Με αφορμή τη νέα σειρά του Alpha «The Slap», που έκανε πρεμιέρα την Τρίτη 17 Φεβρουαρίου και θίγει το θέμα της παιδικής βίας, ο Αlpha κάλεσε τους χρήστες των social media να ανεβάσουν μια φωτογραφία, έχοντας στην παλάμη τους το σύμβολο Χ και να συνοδεύσουν την ανάρτησή τους με το hashtag #theslapGR.
Σε έξι μέρες περισσότεροι από 7.800 επώνυμοι και μη μοναδικοί χρήστες έχουν πάρει μέρος στην ενέργεια ανεβάζοντας τη δική τους φωτογραφία στα social media.
Οι φωτογραφίες της ενέργειας είχαν 263.571 likes στο Instagram, 190.700 likes, shares και comments στο Facebook και 5.784 retweets στο Twitter.