Ο μέσος καταναλωτής θεωρεί τα «πράσινα» προϊόντα υποδεέστερα


Μια νέα έρευνα του πανεπιστημίου του Γέηλ για την καταναλωτική συμπεριφορά έδειξε πως ο μέσος καταναλωτής είναι πιο πιθανόν να μην αγοράσει ένα προϊόν το οποίο νομίζουν ότι έχει τροποποιηθεί για να γίνει πιο φιλικό προς το περιβάλλον. Σύμφωνα με την έρευνα αυτό οφείλετε στην λανθασμένη αντίληψη του μέσου καταναλωτή ότι τα ''πράσινα'' προϊόντα είναι χαμηλότερης ποιότητας.

Σύμφωνα με τον επικεφαλή της έρευνας Τζωρτζ Νιούμαν 

«Όταν μια εταιρεία δημιουργεί ένα προϊόν το οποίο είναι καλύτερο για το περιβάλλον, οι καταναλωτές στην πραγματικότητα είναι λιγότερο πιθανό να το αγοράσουν αν το όφελος για το περιβάλλον θεωρείται σκόπιμο και όχι αποτέλεσμα κάποιας άλλης προσπάθειας..

Εάν μια εταιρεία αποφάσισε να κάνει ένα προϊόν πιο φιλικό για το περιβάλλον, τότε οι καταναλωτές πιστεύουν ότι η ποιότητα του προϊόντος πρέπει να έχει υποστεί κάποια μείωση, λόγω μιας υποτιθέμενης εκτροπής πόρων της εταιρείας από τον έλεγχο ποιότητας σε άλλους τομείς».

Έτσι λοιπόν ο Νιούμαν συμβουλεύει τις εταιρίες που βελτιώνουν τα προϊόντα τους από περιβαλλοντική σκοπιά, να διαφημίζουν αυτή τη βελτίωση ως μία ακούσια θετική παρενέργεια μιας άλλης τροποποίησης του προϊόντος, η οποία είχε σκοπό τη βελτίωση της συνολικής του ποιότητας.






Σχόλια