Ο Έλληνας κολυμβητής που σπάει κάθε ρεκόρ !


Ο 17 χρόνος Έλληνας.. θεός της πισίνας

Πόσοι από εσάς γνωρίζετε τον Απόστολο Χρήστου..?

O Απόστολος Χρήστου ή ο κολυμβητής φαινόμενο όπως χαρακτηρίστηκε, έχει κερδίσει τρία μετάλλια στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Νέων στην κολύμβηση στην Ολλανδία. Μόλις στα 17 του χρόνια καταρρίπτει παγκόσμια ρεκόρ & σαρώνει δεκάδες μετάλλια παρά τον μεγάλο ανταγωνισμό. 


Από μικρός άρχισε να κολυμπά χάρη στο πάθος των γονιών του για τον αθλητισμό, η οποίοι τον έγραψαν στο κολυμβητήριο της περιοχής για να γυμνάσει το σώμα του & να αποκτήσει τη νοοτροπία της άμιλλας.


Όπως εξομολογείται στην αρχή ήταν πολύ δύσκολα. Ο ελεύθερος χρόνος ήταν κάτι που δεν υπήρχε στο πρόγραμμα του. Μετά το σχολείο πήγαινε στο κολυμβητήριο. Στις αργίες & στις διακοπές  ενώ τα υπόλοιπα παιδιά χαλάρωναν και απολάμβαναν των ελεύθερο χρόνο τους , αυτός έπρεπε να συνεχίσει να προπονείτε ασταμάτητα, ακόμα και όταν το σώμα του πονούσε από τις πολύωρες προπονήσεις, όπως λέει χαρακτηριστικά ο ίδιος. 


Το κολύμπι είναι κάτι που τον εκτόνωνε, τον απελευθέρωνε & τον απεγκλώβιζε από την καθημερινότητα. 



'' Καθημερινά κάνω χιλιάδες χιλιόμετρα στην πισίνα. Το σώμα μου είναι συνεχώς μουσκεμένο. Κατακτώ κάτι και λέω, ναι, μπορώ να πετύχω κάτι ακόμα καλύτερο όχι μόνο για εμένα, αλλά και για την πατρίδα μου, την Ελλάδα, η οποία περνά δύσκολα και έχει μόνο τον αθλητισμό ως αποκούμπι της , ως ένα τρόπο για να τονώνετε η εθνική της υπερηφάνεια.

Πλέον έχει πάρει μεταγραφεί στον ολυμπιακό , στον οποίο βρήκε την υποστήριξη που χρειαζόταν για να συνεχίσει τον αγώνα του και να φτάσει ακόμα πιο ψηλά. 


Στο πρόσφατο  Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κολύμβησης που διοργανώθηκε στην Ολλανδία κατάφερε  να καταρρίψει δύο φορές το παγκόσμιο ρεκόρ εφήβων ! 


'' Θέλησα να αγωνιστώ στα 50 , στα 100 & στα 200 μέτρα ύπτιο με το όνειρο τριών μεταλλίων. Όταν οι ξένοι αθλητές με είδαν να πέφτω τρεις φορές στην πισίνα, έμειναν με το στόμα ανοιχτώ, αδυνατούσαν να το πιστέψουν. Θεωρούσαν ότι τα είχα χάσει και ότι μια τέτοια προσπάθεια δε θα μου έβγαινε σε καλό ''


Το όνομα του έγινε αμέσως θέμα συζήτησης στους κολυμβητικούς κύκλους και αναφέρθηκε επανειλημμένως στις ευρωπαϊκές εφημερίδες . 




Τα Ναυτιλιακά είναι η σχολή που τον ενδιαφέρει στην οποία και θα φοιτήσει σε λίγο καιρό.

'' Πολλοί ήταν εκείνοι που με συμβούλευσαν να φύγω για διακοπές εκτός Ελλάδας και να συνδυάσω την φοιτητική ζωή με την εγγραφή μου σε κάποιον από τους κολυμβητικούς συλλόγους του εξωτερικού. Εγώ όμως είμαι τελείως αντίθετος σε μία τέτοια λογική. Μου είναι αδιανόητο να αγωνίζομαι, π.χ., με σκουφάκι των Η.Π.Α., έχοντας για αντίπαλο μου κάποιον Έλληνα. Θα συνεχίσω να δίνω τον αγώνα μου από την πατρίδα μου ζώντας ανάμεσα σε υψηλές επιδόσεις αλλά και στερήσεις.

Δεν βγαίνω νυχτερινή διασκέδαση, τρέφομαι σωστά και κάνω πολύωρες κοπιαστικές προπονήσεις. Δεν μετανιώνω όμως. Τη στιγμή που βλέπω την ελληνική σημασία να ανεβαίνει στον ιστό και τον εθνικό ύμνο να παιανίζει λέω : χαλάλι. Αν μη τι άλλο άξιζε ''.

Ο Απόστολος Χρήστου αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση όχι μόνο για όλους τους αθλητές , αλλά για όλα τα νέα παιδιά που αγωνίζονται για να πετύχουν ένα στόχο, κάτω από τις πιο δύσκολες συνθήκες & χωρίς ανέσεις , μένοντας πιστή στην πατρίδα τους, ακόμα και αν ξέρουν ότι στο εξωτερικό θα βρουν περισσότερες ανέσεις & πραγματική υποστήριξη . Ας ελπίσουμε ότι η πολιτεία θα αρχίσει να βοηθάει όλους τους αθλητές να πετύχουν τους στόχους τους ! 

Στο παρακάτω βίντεο θα τον δείτε να κατακτά την πρώτη θέση στο Ντουμπάι..













Σχόλια