Το νέο site του Άκη Πετρετζίκη !

                           
 Το πιο νόστιμο site μόλις ήρθε...


Ένα site με την υπογραφή του πρώτου Έλληνα master chef  Άκη Πετρετζίκη, άνοιξε τις διαδικτυακές του πύλες και μας περιμένει να το επισκεφθούμε.

Το Kitchen Lab ,όπως λέγεται το site , πήρε το όνομα του από ένα χώρο που έφτιαξε ο Άκης για να μαγειρεύει & να δοκιμάζει νέες συνταγές. Είναι το εργαστήριο του.


Όπως λέει ο ίδιος '' Στο χώρο αυτό διασκεδάζω με τους φίλους μου... ξεκουράζομαι ... δοκιμάζω νέες συνταγές με τους συνεργάτες μου... παίζω κιθάρα...σκέφτομαι τις συνταγές για το νέο μου περιοδικό... στήνω το νέο μου βιβλίο... μαγειρεύω...μιλάω μαζί σας στα social networks…ασχολούμαι με το website…γυρίζω τη νέα μου διαδικτυακή εκπομπή!''


Το  Kitchen Lab ήταν ένα όνειρο για τον Ακη το οποίο μετουσιώθηκε σε πραγματικότητα .Οπως έχει πει  ο ίδιος ήθελε ένα μέρος στο οποίο να μπορεί να μαγειρεύει και να δίνει στα παιδιά να δοκιμάζουν τις δημιουργίες του δωρεάν.


Στο site αυτό μπορεί κανείς να βρεις νόστιμες συνταγές για οτιδήποτε θέλει , βίντεο στα οποία μαγειρεύει ο Ακης , χρήσιμες συμβουλές, μυστικά κ.α.


Ακόμα μπορείτε να στείλετε και τις δικές σας συνταγές , μερικές από τις οποίες θα δημοσιευθούν στο site .


Μην χάνετε λοιπόν καιρό , δείτε το πιο νόστιμο site  τώρα :
-------------------> http://akispetretzikis.com/el/diary

Δείτε επίσης :  Το βιογραφικό του Ακη Πετρετζίκη!

Σχόλια